Kibarbaby ben atakent tarafında oturuyorm ancak koşuyolu medipole gidiyorm..biraz zor daha masraflı ama çok daha kaliteli..2. Doğumum olacak Allah ın izniyle tavsiye ederim👍🏼Doğum sonrası ilgileri,bebek hemşireleri bi harika..yenidoğan yoğun bakım üniteside var ,Allah aratmasın ama düşünmek zorundayız tabii