Son adet tarihim 14 Aralık Yumurtlama+çatlama takibimi yaptım 30 Aralık sabahı Çatlama başlangıcıydı. Son 1 haftadır bacağa vuran kasık ağrılarım baş dönmelerim var. 6. gün önce ve 3 gün önce testlerim negatif çıktı. Ancak bir gebenin günlüğü geç döllenme olabilir 17. gün test yap dedi bugün 5 gün gecikti testim çok şeffaf fotoğrafta bile çıkmayacak kadar silik bir çizgi yoğun akıntım var lütfen yardım edin bu durumu yaşayan oldu mu deliricem hayatımda ilk kez adetim 1 günden fazla gecikti kistim vs hiçbir sorunum yok. Ve hep sağ kasığım ağrıyor😔