Ilaydaylmn Kızlar femera kullanıp hamile kalan var mı bu gün doktorum yazdı da regl’in 3. Günü başlanıyormuş galiba yardımcı olsanız
Elifkyhn1993 Ilaydaylmn bn kaldim 3kere kullanabilysun o ilaci kutusunda bn 2.denemede 8.ayimda kaldim ogluma. Gerci suan 2.ye hamileyim ilk ayda kendim kaldim hemen😊 ise yariyor yumurtan buyur durumuna bakar ignede vurur gerekiyosa kalirsin bska bi problemin yoksa