Sevcaninn birprensesvebirprensannesi tanıdığım bütün furkanlar çok yaramaz canım iyi düşün bence 🙈ama Furkan Efe daha güzel uymuş
birprensesvebirprensannesi Sevcaninn Eşimin ismi çok istiyor koyalım diye bide kız olursa isim hakkı benimdi erkek olursa eşimindi o bana karışmadı bende karışmak istemiyorum 2 seçenek sundu öyle 🤭