Mutluannneeee 7 haftadan beri tiksinme başladı et, balık, patates, yoğurt, kabak bunlardan hepsinden tiksiniyorum benim gibi olan varmı? Ne zaman geçecek 😩
mlkkk Mutluannneeee bünyeden bünyeye değişir ama bende 11.hafta gibi geçmişti zaten koku hassasiyeti ve tiksinti yaşıyordum.12haftadan sonra rahatlanacağı söylenir ama herkeste bir olmuyor 😊
dorugunannesi34 Mutluannneeee benimde öyleydi 😞ama coksukur geçti iştahım arttı smdi ette yumurta tüm tiksindigim şeyleri smdi yemeğe başladım insalalh sendede gecicek canım
Buketkucuk Mutluannneeee ilk aylarımda bulantı sorunlarım yüzünden bende herşeyden tiksinmiştim, yemek görmek istemiyordum ama dördüncü aydan sonra düzeliyor 💃
Ght Çay,kahve, süt,ceviz,çikolata ve tatlı herşeyden tiksinmistim hepsi 20. Haftadan sonra geçti ama çay hala geçmedi ağzıma sürmedim hamileliğin 7. Haftasından beri keşke tatlı da geri gelmeseydi😁
Mutluannneeee pamukpamukoldum mutfaktan koku geliyor sanki bana da öyle oluyor buzdolabını açmak istemiyorum bende tek ben böyleyim sanıyordum