Minemine Öncelikle merhaba 🌸 ilk defa bir soru soruyorum bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.erken gebelik testi kullanan varmı sonuç doğru çıkıyor mu bilgisi olan var mı acaba
44_58_44 Minemine ben 5 gün önce hayalet çizgi 2 gün önce net çizgiyi gördüm… ama bence bünyeden bunyeye değişiyor
Smyrabahar Minemine ben yaptım erken gebelik testi ama normal 5 tllik testte daha belirgin çıktı🤣🤣🙂 eşim bide en kalitelisini almıştı
44_58_44 Minemine şuan 36 haftalık hamileyim zaten adette olmamıştım… ama ilk hamileliğim de üstüne görmüştüm 3 gün sürdü tuhaftı sonradan test yaptım çıkmadı diğer adet tarihinde 1.5 aylık hamile olduğumu öğrendim yani herşey nasip 😇
Minemine 44_58_44 yaa hadi maşallah 🌸 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bende güvenilirlik açısından sorayım dedim de o bakımdan
Nuray23 Ben normal test yapmistim adete 5 gun kala cikmisti. Ama yanilma olmasin bide erken olandan yapiyim dedim onu da yaptim onda da cikti😊👍
Minemine Smyrabahar kusura bakmayın bildirimleri yeni gördüm erken gebelik testi aldım hayalet çizgili çıktı adet olmadım halâ doktorda gidemedim ama ancak ayın 4une şehir dışına gitcem inşallah güzel haberler alırım dua edin sizde lütfen çok teşekkür ederimbu arada sorduğunuz için 🌸❤️