44_58_44 Kızlar biraz özel olcak ama 36 haftam herşey hazır çok şükür… ama birşey sorcam temizlik için agda kullanan var mı içinizde zararı oldumu yada hiç duydunuz mu doğum öncesi… 32 den beri yeni yaptırcam da korkuyorum..🤦♀️🤦♀️
Semazrl 44_58_44 ben hep kullandım hicbisey olmadı merak etme 😀 hatta doğsun diye bekliyorum ama gelmiyor
gonul0604 44_58_44 ben son hafta yetiştiremediğim için mecbur jilet kullanmıştım ama öncesinde ağda kullandım zararı olmadı 🌸
Tugbaaelbr 44_58_44 için rahat olsun genel olarak herkes kullanıyor bende 37.nci haftamda kullanmıştım