RahmanSemaYldz Haftamızdayız ve bi gün hafif pembe bi lekelenmem oldu sabahı bekledim lavaboya gittiğimde tekrar lekelenme olunca korktum ve doktoruma msj attım devam ederse gel dedi sonraki gün hiç bileyim yokken ertesi sabah lavaboda tekrar basıma gelince korktum akıntı gibide değil idrarınızın pembe olduğunu düşünün daha sonra hemen doktora gittim ve muayene oldumm mantar olduğunu söyledi fitil verdiaradan 2 gün geçti ben ilacımı almayı unuttum bugün tekrardan lavaboda başıma aynı şey geldi sşzcede mantardan dolayımıdır doktorum muayene etti açıklığım olmadığını söyledi ve ultrason da ayrıca baktı bebek gayet iyi sağlıklı dedi pkesentaya baktı ayrılmamış dedi başına böyle bi olay gelen varsa paylaşırmışsınız
GzdeSevinSeyhan RahmanSemaYldz benmde oldu yaklasık 1 ay önce . Su an 32. Haftamdayım benmde 2 kere oldu pembe . Gittim mantar değilde idrarımda kum çıktı. Bol su içiceksin 3 litre en az dedi uyguladım gerçekten. 15 gün sonra kontrole gittim bir şey kalmamıs şükür
RahmanSemaYldz Teşekkür ederim cevabınız için suyumu içiyorum ama ilaçlarıma bir başlayın bakayım inş geçer