Kızlar bu aralar çok kasılmalarım oluyordu bebek bir yerde toplanıyor gjbi karnım sertleşiyor uzun süre öyle kalıyor sonra gevşiyor. Her an adet olacak mışım gibi sancılarım oluyor. Tabi düzenli değil. Birkaç defa daha afedersiniz aşağıda baskı oluyordu ama bugün tüm gündür o kadar çok bi baskı var ki şişlik hissediyorum artık. Dün kendi doktorum dışında devlette bı doktora gittim normalde kendi doktorum özelde ama devlette muayene olduğum bir doktor daha vardı eşim o doktora randevu bulamayınca başkasına aldı randevu ama gittiğime bin pişman oldum sancım var diyorum kasılmalarım oluyor dedim cogalirsa gel dedi sadece bebek hakkında hiçbir şey demedi kilosunu soruyorum söyleyemem dedi rahim ağzına bile bakmadı açıklık var mı yok mu diye nst de birşey çıkmadı ama. Bugün de böyle çok baskı olunca endişelendim ilk gebeliğim birşey olur mu bilmiyorum. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz.