Oğlum 1 aylik oldu bugun sünnet icin muayne olduk 2 aylikken yaptirmayi dusunuyoruz yani 1 ay sonra sunnet olucak inş.sizce zorlukları nelerdir şunu yap dediginiz nelerdir.buna dikkat et falan dediginiz.en hızlı nasıl toparlanır aslinda bir yanım yaptır desede. bir yanımda korkuyor bir aksilik olur bir şey olur. bakamam ateşi falan cikarmı bebeğim sakin bir bebek ama yinede insan korkuyor zorlanirim diye bakarken. lokal anestezi olucak dedi doktor nasıl oluyor lokal anestezi tecrubelerinizi paylasırmısınız ❤