Yagmurtanesi merhaba, metin bey bana da %85 erkek dedi 12. Haftada, şu an 17 haftalık olduk erkek olduğunu netlestirdi diğer doktorlar da.. sanırım siz de erken doğum yapıp kaybetmissiniz, ben de 26 haftalık preeklampsi nedeniyle sezaryen sonrası kaybettim. Factor V heterozigot ve doktorların önerisiyle kan sulandirici kullaniyorum metin beyin takibiyle