hilal-a hayir eşim degil canim.eşim biraz olsun üzülmemi istemez.suan eşim yurtdisinda olduğu için ben kaynanamin evinde kalıyorum. Halasida kaynanamlarla beraber kaliyor. Diyaliz hastası. Normalde ona kaynanam bakiyor. Şuan kaynanam koronadan dolayi yoğun bakımda yatiyor. Halasiyla ben ilgilenmek zorunda kalıyorum. Banyosu yemeği ilaci herseyiyle ben ilgileniyorum ben yapıyorum.cokta inatçı bi kadin yapma etme dedikçe inatlaşma. bu gün burnuma kadar getirdi yani ona kesinlikle sinirlenip bağırmak istemem ama mecbur bıraktı hep zararlı yasak olan şeyleri isteyip durdu bende sinirlendim. Ondan sonra karnim cok sertlesti sancılar girdi. Bende başka odaya geçip dinlendim o zaman rahatladım biraz