Merhaba kızlar 17+5im şimdiye kadar toplasan 5 kez nescafe içmişimdir türk kahveside bikere hep dikkat ediyorum ilaçlarımıda düzenli alıyorum ama 2 3 gündür aşırı nescafe hastalığım başladı günde bir içiyorum napıcam böyle bebeğime çok zarar verir mi beni vazgeçirmeye çalışın nolur bi rahatlık geldi dün günde 2 tane içtim bidaha içmicem şimdi günde 1 içiyorum eskiden çok nescafe bağımlısıydım hamile kaldıktan sonra bu zamana kdr kendimi uzak tuttum şimdi napıcam 😔🤔