Kubra8989 bugün kontrolumuz vardı. 2984 boyu da 48 Di. Haftaya perşembe çatı muayenem yapılacak aslında bugün olucaktı ama tedirgin korku içinde olduğum için doktorum haftaya bakalım ve acı hissedersen asla zorlamam normal doğum için dedi Zaten 31 ocakta günün doluyor sancın olmazsa mecbur sezeryana alcaz dedi. Suni sancı çekmek istemediğimi söylediğim için. Nstlerde sancım çıkmıyor hiç. Çok anlayışlı doktorum da….. Normal doğum için de korku yaşıyorum sanırım Haftaya sezeryan için gün verir çünkü çatı muayenesi sırasında yine tedirgin olacağım kendimden biliyorum…. Normal sezeryan bir önemi yok aslında bebeğim de çok aşağı da korkuyorum bişey olucak diye Sağlıkla alsaydık kucağımıza