Edahamdi123 Kızlar 23.haftadayım aşırı kabızlık başladı lavma bile fayda etmedi bol su da içiyorum kayısı felan da yiyorum ama anlamadım gitti bu gibi durumla karşılaşıp şunu yapabilirsin rahatlarsın diyen var mı😞😞😞
Bsmlh Edahamdi123 bitkisel hiç bişi önermem ama düzenli duphalac şurup bende yarın 23 giricem aynıydım kayısı suyuniçtim potastum kaldırdı bayılıp kaldım dr bunu onerdi
Edahamdi123 Bsmlh kayısı suyu mu önerdi kuzum doktor bend e yarın 23 olacam seninle beraber doğum yapcaz heralde😍
Bsmlh Edahamdi123 yok kayısı suyunu ben burda duydum uyguladım oda potasyum kaldırmıs bayıldım evde dr kızdı sende doğal uygulama sakın benım Sezeryan canım Mayıs 10 senınde oylemi
Edahamdi123 Bsmlh kuzum benim ki de en geç 15 ne kadar ama demediler henüz sezeryan ya da normal diye