Kızlar 38+2 deyim geçen gece sancılarım oldu düzenli en son 7 dk bir e inince durdu birden kesildi sancılarım
Dün de doktora randevumuz vardı doktorum gerçekten sancı çekmişsin 4 cm açıklık olmuş dedi heran gelebilir dedi ama benim hala hiç sancım yok daha önce yaşayan var mı ne zaman doğuracağım ben