Esraacf durumunuzu bilmiyorum fakat 20. Haftaya kadar gebelikte ters bir durum gerçekleşir ve bebek kaybedilirse düşük, 21. Haftadan sonra bebeğin kaybedilmesi durumunda süreç ölü doğum olarak değerlendiriliyor. Ama het kanama düşük sebebi değil içinizi ferah tutun, bebeğiniz büyümüş allahın izniyle sağ salim dahada büyür