Meleklerm23 Merhaba hanımlar. 5 haftalık daha çok yeni bir gebeliğim var. Ama ne yesem içsem asla ağzımdaki tat geçmiyor çok tuhaf bir tat var. Böyle olan var mı ?
Ayca00 Meleklerm23 evet canım maalesef benimde olmuştu ilk 3 ay öyle gezdim çok kötü birşey rabbim kolaylık versin 😔
minigimm_41 Meleklerm23 ayy benimde oyle 6+3 olduk cok degısık bişey her an ne değişik belirtiler yaşıyorum
Mamy987 Meleklerm23 bende 7haftalık hamileyim canım ve ilk başından beri hep ağzımda bozuk bi tat var özellikle sabah uyandığmda
Meleklerm23 Aynen öyle hanımlar bozuk bir tat. Sabah akşam her an benim. Oğlum da böyle olmamıştı bu böyle oluyor bakalım hayırlısı 🙈
Tugba__- Meleklerm23 merhaba 13 haftalik olduk hala var benimde 6. Haftadan itibaren oldu ve çok rahatsız edici acı tat demir tadı gibi böle bi acayip ama ınşaallah sizinki uzun sürmez
Pnrbyr-2555 14.haftama giricem hala o tat gitmedi benden. Bir şey yesemde yemesemde hiç gitmiyor. Bazen naneli sakız alıyorum ama o biraz bastırıyor bende
minikbirkiz Benim de aynı şekilde yaklaşık 1 haftadır var, sanki ağzımın tadı yokmuş gibi bi tuhaf tat. Ağzımın tadı değişsin diye tuzlu çubukla naneli şeker yiyorum. İdare ediyor bir süre
Esmabaran Meleklerm23 ayy sormayın neler çektim ben o tartan. Ayıptır söylemesi eşim bile aldı o tadı. Salgılanan hormonlardan geliyor o. bol su içmek iyi geliyor. . Gece gözüm uykudayken gidip gelip su içip meyve yiyordum gfce gece dişlerimi fırçalıyordum. Erkek çocuklarında oldu bu bunuda söyliyim