Gamzey15 36+6dayım bugün muayenede bebeğim 2800kg çıktı, 3 cm açıklığım varmış yani bu hafta içinde doğumu bekliyoruz ama bana kilosu az gibi geliyor. Son aylarda kilo alması için neler yediniz?
Taze-anne Gamzey15 bende 36.haftadayım da açıklık oldugunu çatı muayenesi falan yaptılar da ordan mı anladılar. Siz bir şey anlamışmıydınız doktordan önce
Irmakkk01 Gamzey15 Canım bak ben 35+3 de 2800 düm 36+4 de 3200 olmuştu o sürede ben 4 litre süt içtim bir bayan söylemişti son aylar süt bebeğe kilo aldırıyor diye bende midem bulanmadan sigu soğuk içtim 🙏
Gamzey15 Taze-anne evet çatı muayenesi yaptı ordan gördü ben sadece baskı hissediyodum baskıyla beraber kemik ağrısı gibi ağrı oluyo
Taze-anne Irmakkk01 peki bebeğiniz ne kadar doğdu ya da doğmadıysa su an ne kadarlık haftası kilosu 🥰
Irmakkk01 aylinsss Valla ben öyle içtim kuzum dost pastörize sütünü aliyordum bimden maşallah demekki süt yariyormus 😄
tarcinli_kurabiye Gamzey15 Valla bunlar tamamen genetik ya da yapısı öyle bebeğin 9 ay kusan arkadaş 4 kilo doğurdu her gün neler yiyen biri zayıf bebek doğurdu önemli olan sağlığı
Tugbaaelbr Gamzey15 kesinlikle süt çok yarıyor benim bebeğim iki günde 100 gram almıştı sütle doktor çok iyi demişti
Necla90 Süt ceviz kabak çekirdeği pekmez yumurta badem bende bunları hergin tüketiyorum şuan ,,38 haftalık olduk 3.500 gr