kızlar bugun hastamedeydm tüm gün .detaylı ultrason a girdik oglumun kalbımın üstünde hafif parlaklık varmıs .bugunde normal kontrole gttim doktpr baktı dedi sol böbrekte büyüme var dedi bebegin böbregi? kalbındede parlaklıkta var .karnından sıvı alalım dedi izin vermedm .böyle bisey basına gelen varmı naptnz saglıklı dogum yaptınız mı😔😔