oglum0603 Doktorum bi tahminde bulundu cinsiyet hakkinda11+2 haftaligim sizce kizmi erkek mi 😊 https://imgyukle.com/i/HPWcVo
aylul0 oglum0603 benim doktorum niye tahminde bulunmadı ya sinir etti beni. 11+5te gittik en son, ben cinsiyeti ne zaman belli olur deyince bir ay sonra demişti daha ben sormasam bir şey diyeceği yok 😒
oglum0603 aylul0 bende normal muayeneye gittim hiç sormadım bile cinsiyetini , kendisi bakar bakmaz tahminde bulundu
aylul0 oglum0603 ben de bir ay sonrasına değil üç hafta sonrasına aldım randevuyu napiyim meraktan çatlıyorum 😂 16 haftalık değil de 15+3 falan olacak inadıma gidicem cinsiyet için geldim dicem 😂
mlkkk oglum0603 yaa yavaş yavaş anlamaya başlıyorum bu cinsiyet olayından bi kendi bebeğimi çözemedim 😂😂
Fatmatt [url=https://hizliresim.com/nqLnyl][img]https://i.hizliresim.com/nqLnyl.jpg[/img][/url] Merhaba 12/3 günlük bugün Tahmin yapabilir misimiz
mlkkk Fatmatt benim ki de öyle hepsi aynı bunların hepsi 🤪 göstermiyorsa kız derler ya belki kızdır 😊
oglum0603 mlkkk meyve suyu ve tatlı yiyip gittim hareketliydi sizde öyle yapın giderken doktor hemen tahmin edebildi
mlkkk oglum0603 bende çikolata yedim benimki de zıplayıp duruyordu ben sorunca doktor erkeğe benzetti ama bi ara ultrasonda kordonu gördüm bacak arasında o yüzden çok ciddiye almadım 16.haftayı bekliyorum 😊
Rabismomm4 oglum0603 erkekmi dedi kuzum ❤️benim bebeğimin resminin ultrason resmiyle aynı da merak ettim