Merhaba Arkadaşlar;
21 haftalık hamileyim ara ara kanamalarım oluyordu en son geçen haftasonu kahverengi lekelenmelerim sık gelmeye başladı ve dünkü doktor kontrolünde alttan muayene eden doktorum vajina girişinde polip’ e rastladı ve küçük bir operasyonla aldı o parçayı. Vücudun kendisi üretebiliyormuş genellikle iyi huylu çıkıyor ama sizinde benim gibi aralarda geçmeyen kanamalarınız varsa alttan muayene talep edin derim belki de sizde de benim gibi bir sonuç çıkabilir burdan tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim.
Sevgiler Herkese 🙋♀️