Hakikitosunpasa Çok şükür bugün 6+3 te net bi şekilde duyduk bebeği de gördük artık gerçekten hamileyim diyorum😄 bu haftaya gelene kadar hiç emin olamıyorum. Sizde durumlar nasıl?
su2020 Hakikitosunpasa melikeyakisiklii şimdi gidiyoeum doktora bakalım duyabilecekmiyim 6+1 🙏🏻🙏🏻dua eder misiniz❤️
melikeyakisiklii dün gittim şuan 6+4 üz bebeğide gördük kalp atışınıda duyduk sıkıntı yok çok şükür 😊