Ssmzsh Bittercikolataa sancı yok görünüyor yani bildiğimden değil uzmanlığım yok ama benim alt tarafta sancı kısmı 60a kadar çıkıyor NST de doktor normal diyor doktorun dediğini söylüyorum:) sancı yok bende de his yok zaten ayrıca canım sanırım kasılmaların oluyor ☺️
Sirinanne1 Bu bebeğin nabzı kalp atışlarını atmışsın canım. Alt taraf senin ağrı kısmını gösterir onu atman lazım
Bittercikolataa [url=https://hizliresim.com/IHNItN][img]https://i.hizliresim.com/IHNItN.jpg[/img][/url] Kusura bakmayin net kesememisimm🤗
MelodiK Bittercikolataa kuzum benimde 1 hafta önce düzenli sancılarım vardı dün tekrar nst istedi doktor seninle aynı düzeyde sancı demedi ama kasılmaların var dedi düzensiz korkma sakın kaç haftalıksın bu arada
Bittercikolataa Alps Yayamur Beyzan Ssmzsh 1PrensAnnesi Kizlar teşekkür ederim❤️ doktorum şimdi yönlendirdi 35 haftalığız biraz sancim cikmis rahim agzi falan kapali ama şükür benim kiz biraz aceleci davranacak galiba 1 hafta sonra tekrar görüşelim dedi doktorumuz😇 sizler de sagolun😘 MelodiK
MelodiK Bittercikolataa ne demek canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah hiç korkma içini ferah tut en önemli şey şuan ikinizinde sağlığı moralini oldukça yüksek tut stresten uzak kal ve bol bol dinlen kucağına aldığında kokusunu duyduğunda bütün hepsini geride bırakmış olcaksın ♥️🤲🤲🤲🤲
Bittercikolataa MelodiK Yaa ne güzel yazmışsınız o kadar duygulandim ki burada ki insanlar yakınlarından iyi vallahi bu ne guzel duadir çok güzel teselli ettiniz beni esime bile okudum 😍 Cumlemizle birlikte hayirli doğumlar nasip etsin rabbim insaAllah🧡🧡