Kbras Kardelen-2 Saglik çalışanları için covit geçirenler 6 ay yaptiramaz kısıtı kalktı. Gebe ve emziren saglik çalışanlarımız hariç TUM SAGLIK CALISANLARIMIZ KOVIT GECIRMIS OLSA DAHİ asi yaptırmak için randevu alabilir. Bu şekilde bilgilendirme yapıldı ben olmadım zaten 2 ay önce covid gecirdim.
minikkmelek hamilelere ve emzirenlere covıd asısı uygulanmayacak diye bılıyorum. diger tum sağlık calısanları şuan aşı oluyor. sırası gelıp aşı olmayan sağlık calısanları en son gruptakı sıraya atılacak. yanı tum halk aşılandıktan sonra 4 grupta aşılanacak 🤗