melikeyakisiklii normal canım benimde kızımda 7 haftalıkken çamur gibi gelmişti doktorum normal kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok demişti istersen aklında bi soru işareti kalmasın doktorunla genede bi görüş
Sena1995 melikeyakisiklii 2 gün önce doktordaydım sıkntı yoktu doğum evine gittim bu sefer bugün acilden oradaki hemşire normal dedi ayakta cok kalmaktanda olur dedi kan gibi gelirse sıkntı var dedi
melikeyakisiklii Sena1995 evet banada öyle demişlerdi şuan 2 ci bebeğime hamileyim aynı şekilde gene gelmişti dar giyinmekten, ayakta durmaktan, stresten olabiliyormuş ikisindede yaşadım o yüzden korkma normal bence 😊
Burcu-2910 melikeyakisiklii bende 7 haftalık canım ama progestan verdi doktor nokta gibi leke gelıyor bende kafama takıyprım ama inşallah normaldir
Beste0636 Sena1995 bendende ilk defa bugün geldi korktum yarın doktora randevum var ama bugun acile gitsem mi bilemedim adetin ilk günkü gelen kahverengilikten peceteye geldi hala minik minik damla şeklinde devam ediyor
melikeyakisiklii Burcu-2910 canım bende 2 gün önce gittim tekrar dedi kırmızı olmadığı sürece korkma ama genede ilaç verdi kullanmak istersen diye şuan daha fazla geliyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun tez zamanda yavrularımıza kavuştursun 🙏🏻🥰