Ght ilkinde o hatayı yaptımm. Bundan düşünmüyorum hemen yürüyüşlere başladım. Yasak olmadığı günler dışarıda yasak varsa da evde eliptik sürüyorum. Ama inanılmaz şişim gibi geliyor. 3 kaşık alsam yemekten karnım kocaman oluyor hemen çok rahatsız oluyorum. Ve tabi sağlıklı yiyorum kestim abur cuburu ekmeği zaten hali hazırda diyette iken kaldığım için. O şekil devam ediyorum. Umarım bende kilo almadan ve hatta biraz vererek doğum yapabilirim 🤲🏻❤️