Öncelikle inşallah bütün bebişler sağlıkla gelsinler son bir iki haftadır her uyandığımda basımda inanılmaz bir ağrı kahvaltımı filan yaptım derken geçiyor . Bebeğimde fazla kıpırdamıyor 😞 doktoruma sordum tansiyonunu takip ettir dedi ettirdim ama bi sıkıntı yok bu bas agrısı nedendir ya 27 haftalık hamileyim bu arada 🤰