Elizkaran evet yaş nedeniyle normal olsa bile ikili testler 35 yaş üstüne yanıltıcı oluyormuş. Ben 40 üstüyüm. Ben de yaptırdım yurtdışına gidenden.çok ta iyi oldu. İkili üçlü testi yaptırıp riskli çıksaydı ki büyük ihtimal çıkacaktı,kafaya takacaktım. Direk nifty testi yaptırdım. Temiz çıktı. İnşallah sizinki de temiz çıkar. Parası biraz tuzlu 3000 lira. Ama değdi. Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah