Melihakaya evlendiğimden beri yıllarca mantar enfeksiyonu ve idrar yolu enfeksiyonu ile savaştım ne yaptıysak geçmedi çocuğumuzun olmamasını da ona bağlıyordum çünkü bütün tahlillerimiz temiz çıkıyordu bir sebep yoktu. Borik asit denedim, kremler, antibiyotikler, fitiller çok şey kullandım neler neler yaşadım ama geçmedi sonra rahim filmi çekildim ikinci ay gebe kaldım enfeksiyonlarımdan bitti bin şükür ben bu şekilde kurtuldum