mom6565 happypregnant29 rabbim ınslalah gönlünüzdekini nasip eder neyse öğrenince yazmayı unutmayın bizede
Tunar happypregnant29 tebriklerr sagsalim insallah bende kiz hiss ediyorum burda yorumlardada 9 haftalik ultasyona kiz denildi bakalim galiba 2 ci prensesim geliyo) alqkasi yokda ama insan merak ediyo ne aserdiniz ben kizimda tursu eksi weyler ama bu illa tatli istiyor