mom44 Yasminyenice malesef ağrı sancı kanama hiç olmadı hatta şöle sölim kürtaj için alttan ilaç verfilrr kanama başlıcak dediler saatlerfe bekledik kanama başladı ne bebeğim benden koptu ne ben ondan kopabldim sadece bi anda bulantılarım kesilmilti
mom44 Melo24_ allah yardımvınız olsun inşAllah benm bi kızm var tedellim o oldu ama hepsinin yeti farklı işte
sutlaacc Melo24_ canım korkma hiç anlamayacaksın zamanla da atlatacaksın Allah yardımcın olsun şunu düşün çok kadının başına geliypt bu durum 😌 bende 6. Haftada kalbi durduğu için kürtaj yaşadım
Beste0636 Melo24_ 😭melo benimde kanamam oldu beta sabah 5600 dü şimdi 4222 çıkmış 😭hastaneye yatırdılar bebek de kesede hala sağlıklı dedi ama bilmiyorum 😞