Edibaby Kızlar kahverengi lekem geldi. Baya hastalanmışım gibi. 32+3 teyimmm panik oldum sizce aksi bişey mi?
Edibaby Bir_anne12 üşütmekten olurmmu acaba dün sogukta kaldı ayaklarım biraz. Temizlik yaptım. Doğum başlangıcı nişan falan değildir değil mi