Saaayyyuut 17.Haftadayım bugün cinsiyetini öğrenmek için gittik bebeğimizin. Doktor bağırsaklarında parlaklık olduğunu down sendromu için 4 lü test vermem gerektiğini söyledi. İkili test temiz çıkmıştı. Böyle birşey yaşayan var mı panik içerisindeyim
mlkkk Saaayyyuut cihazdan kaynaklı olabilir kalbinde beyninde parlaklık gördüklerini söylüyorlar ama genelde cihazdan kaynaklı olduğu için bir sıkıntı olmuyor içinizi ferah tutun başka bi doktora görünün
Nihal-1989 Saaayyyuut bize de kalbinde parlaklık var dendi bebek büyüdükçe kan çoğaldıkça kaybolur dediler şu an 37. Haftamdayım şükür yok bir sorun panik yapmayın siz de … sakin kalın dua edin
Hamileyimasy Bizede kalbinde parlaklık var dedi detaylida ama çok önemli değil geçiyor genelde dendi diğer ölçümler normal