annepanda ylz12 bende sehir disinda yasiyorum. İzmitte dogum yapacagim. Uzun arastirmalar sonunda lütfiye unlu hanima karar verdik. Ozel muayenesi var. Akademide dogum yaptiriyor. Şuan ki doktorumda onu onerdi.
Nazli34 ylz12 özel konak hastanesi firdevs hanım. 165 tl muayne ücreti ve soyadı gibi şeker bir doktor :)
Eecnr Smyyeakyldzz00 merhaba bende yeni hamile oldugumu ögrendim ve bu doktora gitmeyi dusunuyorum bilgi verirmisiniz rica etsem muayene ucreti ne kadar? Hastaneyi pek iyi demediler memnunmusunuz?
Aszey2012 Beyzaaydin bende Sebiha hanıma Prof ve perinatolog diye yeni başladım kan pıhtılaşma sorunum var ama gerçekten ilgili mi ilk gidişime göre iyiydi ama gebe kaldığımda da onunla devam etmek istiyorum duruma göre
Merve599 Beyzaaydin merhaba canım ben medicalparkta yaptırdım detaylıyı detaylının ücretini soruyorsan 500 TL ye yaptırdık biz
Erentoo39 Akademi hastanesi arzu hanım . İlk doğumumu da kendisi yapmıştı. İlgilidir,çok alçakgönüllüdür.
fndckp ylz12 1 yıl olacak neredeyse canım. Çok memnunum ben olması gerektiği gibi ne fazla samimi ve çok soğuk her şeyi söyleyeyebilen aklında soru işareti bırakmayan birisi
Elif-yener1 Fulyak bende betül hanıma başlamak istiyorum nasıl memnun musun seans süresi ne kadar sürüyor cinsiyet kaçıncı haftada söyledi acaba