Eymeneda Merabalarrr 32+2 haftalık gebeyim 2. Bebeğimi bekliyorum. İlki sezeryan olalı 5 yıl oldu. Doktorumla 2. Bebeğimi normal doğum yapmayı planlıyoruz Allahın izniyle. İçinizde ssvd düşünen anneler hazorlarınız nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz?
3melekannesi Eymeneda 23+1 im bnde inşallah 2ssvd adayıyım istanbulda oturuyorum ama izmitte dr. Buldum iki doğum arası 6 yıl olcak nerdeyse inşallah başarırız🙏
Bademgzlm Eymeneda bende aynı şekilde ilk hamileliğimde sezeryan oldum 5 yıl olacak şimdi ikinci hamileliğim 35.ci haftadayım bizde deniycez bakalım inş şartlar el verirse normal yapcaz diye konuştuk doktorumla ama ters ve riskli bi durum olacak olursa sezeryana geçiş yapabilirz dedik.bakalım normali düşünüyorum ama çokta şartlamıyorum kendimi sonuçta doğumun gidişatını bebekler belirliyo😑
Apolat Eymeneda hamdolsun ben 9mayista başardım bunu Rabbimin izniyle. Hayırlısıyla sizlere de nasip olur inşaallah.
2prensessannesi 3melekannesi oo uzakmis canim . Lutfiye unlu civak var o da cok iyi bir doktordur sezaryan sonrasi normal dogum yaptiran
2prensessannesi 3melekannesi izmit merkezinde muayenehanesi var ama.izmitin en unlu ve uzaman doktoru diyebilirim ablamin dogumlarininyapti ama ucreti beni astigi icin ben gitmiyorum 200 tl olmasi lazim muayene ucreti digumu da medicalparkta yapiyor ozel oldugu icin belki istanbula bile gelir doguma kendi sitesi var bak istersen
Umayinannesi Antalyada vitale hastanesinde de koray bey var oda sezeryan sonrasi vajinal dogum yaptiriyo
Eymeneda Sakaryada bey hekim hastanesinde sevilay bozkurt var. Çok iyi oldupunu duydum gidenlerden var. Fiyatıda uygunmuş uzakta oturanları son haftalarda 1-2 kontrole çapırıyor sonra dopuma çağırıyor, internetten bir bakın isterseniz.
3melekannesi Eymeneda evet canm sevilay hnmıda biliyorum grubumuzda birkaç kişye ssvd yaptırdı mesafeye bakıcam bi aile konakla arasında kaldım ist.den gidicem bn inşallah burda 2ssvd destekleyen dr zor bulunuo malesef