Boyanın kanıtlanan bir zararı yok ama direk deriden kana geçtiyor ve içinde ağır kimyasal barındırıyor. E haliyle bu kan bebeğe de gidiyor. Nasıl ki bebeğin şampuanında kimyasal kanserojen madde olmamasını tercih ediyorsak bence buna da dikkat etmemiz gerekiyor. Boya renklendirme aracı olduğu için hertürlü doğalda olsa içinde kimyasal var