fatmArslan06 Ankarada zübeyde hanımda önerebileceğiniz memnun kaldığınız kadin dogum doktoru varmi yada başka hastahanede olur. Hastahane adı doktor adı bekliyorum 😊😊
merveklyc fatmArslan06 Ben Zübeyde de bir gece yattım aşırı kalabalıktı temiz değildi ilgilerinden de memnun kalmadım canım tavsiye etmem orayı sevmedim
dlnyny fatmArslan06 bizimde bir akrabamız orada doğum yaptı doğum anında bebeğin kafasıyla omzunu aynı anda çekmişler kolu çıkmıştı bebeğin ve söylememişler anne 4 ay sonra anlamış fizik tedaviye başladılar zor bir süreçti umarım iyi bir doktora denk gelirsiniz doğum anında