30 haftalık hamileyim 2.gebeliğim daha önceki doğumum normal olmuşdu ve doğumdan dolayı çıkmışdı çok büyük ve sancılılardı Doğum dan 2 hafta sonra kaybolmuşlardı. Ve şuan yine aynı sorunum var ve bu defa hamileyken çıktı çok acı ve sancı yapıyor nasıl rahatlata bilirim bilgisi olan var mı.