Bebegin hep baş aşağı pozisyonda o yuzden en başından beri normal doğum dedi doktorum bugun gittiğim muayenede çatı muayenesinde üst tarafta kemik var doğum anında esneyebilir dedi ebe tam net bisi diyemedi doktorumda esneyip esneyemiceginj doğumda görücez eger olmazsa sezeryana dönmek zorunda kalırız de’di 40+0 sıfırım günüm doldu ama normal olucağını düşündüğümüz icin doktorum 1 hafta daha bekletme kararı aldı.
Acaba başına boyle bisi gelen yada çevresinde boyle bi durumla karşılaşan anneler bana bilgi verebilirmi teşekkürler şimdiden..