Tostosunannesiii 5+4 günlük hamileyim kesem gözükmedi. alttanda baktı gözükmedi kan istedi benim gibi yaşayan oldumu . mahvolmuş durumdayım. içim yanıyo nolur yardımcı olun .
mlkkk Tostosunannesiii sakin olun 6.haftadan sonra gözükür erken gitmenin bi faydası yoktu Kan değeriniz çıkınca paniklersiniz 😊
Zumra12345 Tostosunannesiii hemen telaş etmeyin 8 haftaya kadar gözükmeyen var geç döllenme olabilir çok küçük yeni olabilir sıkıntı ve stres yapmayın sabırlı olup bekleyin 🌼
Asil_Egem Tostosunannesiii 300 de görünmez zaten canım benim 485 di görünmedi çok küçüktür merak etmeyin büyüsün görürsünüz 🥰
mlkkk Tostosunannesiii yarından sonra gitseniz gözükür betanız tam iki kat artıyor varsayarsak 3000den sonra gözüküyor bu da 300den yaklaşık 8 9gün sonra olur ki tam iki kat artıyor diye düşünmemek gerek.Ayrıca cihazdanda kaynaklı olabilir içinizi ferah tutun kan sonucunuzu bekleyin 😊
Tostosunannesiii Zumra12345 doktor kan degerlerıne göre dış gebelık yada degıl karar verıcez dedi bı sate cıkcak sonuclarım . Napmalıyım beklemelımıyım sızce
mlkkk Tostosunannesiii tabii ki bekleyin bugün ki önemli sağlıklı bi gebelik mi değil mi değerlerin artışından anlaşılır
gel_artik_bebegim Tostosunannesiii üzülmeni gerektirecek bir durum yok canım daha 6 haftalık bile olmamışsın illaki bazen biraz daha geç görülüyor sonuç çıkınca bize de haber ver
Asil_Egem Tostosunannesiii herkeste aynı olmayabiliyor ama canım belkide henüz o seviyeye yükselmemiş olabilir hemen strese girme sonuç bi çıksın seni çok iyi anlıyorum göremeyince bende deliye dönmüştüm ama çok şükür gördüm inşallah sen de göreceksin
Fatmaartr Tostosunannesiii canım öncelikle sakin ol. Daha oluşmamış belli ki keşke biraz daha bekleyip doktora gitseydin. Betanın 2 günde 2 kat artması gerekiyor canım. Bence seninki geç döllenme çünkü 9 gün önce 300 çıkmış hamileliğin başındasın daha . Icini ferah tut herşey Allah’tan. Bizede haber ver mutlaka
Tostosunannesiii gel_artik_bebegim tabıkıde nolur bana dua edın 🙏🏻 Alttanda baktı göremeyınce kan ıstedı
irorkay Tostosunannesiii canım benim beta 4800 Dü karın ultrasonundan görünmedi. 8000 de göründü. Yani kötü düşünme kötüyü çağırma.