bebekkaradag Bazı arkadaşlar sezeryan ve ya normal doğum yapacağını yazıyor ara ara konuşmalarda görüyorum. Bizim de nasipse 12 Eylül, doktorum henüz bir şey söylemedi🙈 neye göre ve ne zaman söyler bilgisi olan var mı?
Kibarbaby bebekkaradag 30 eylül inş normal düşünüyorum sonlara doğru kararım değişmezse doktorda son aylarda yorum yapabilir sanırım
Dilekarducc Bende hemen hemen o tarihlerde dogum yapcam ama ilk bebegim sezaryen olduğu icin bu da olacal buyuk ihtimalle 😊
bebekkaradag Dilekarducc Hayırlısı olsun inşallah☺ Benim ilk gebeliğim olduğu için çok merak ediyorum☺☺
Eymeneda Dilekarducc sezeryan sonrası normal doğum yaptıran bir çok doktor var araştırmanızı öneririm. Ben şuan ssvd (sezeryan donrası vajinal doğum) deniyeceğiz. Sizede tavsiye ederim destekleyen doktor bulmak önemli. Sevgilerr 😊
Dilekarducc Eymeneda bende panik atak rahatsizligim var ve tehlikeli bir hamilelik yasiyorum yani yatarak 6 aya geldik normal dogum zor gibi gorunuyor yoksa cook isterdim😊😊