Basak35 Merhabalar mayısın 30 u kuzenimin düğünü var fakat doğumum da düğünden 2 gün sonra bu kadar az bir süre kala gidip gitmemek şu anda bile düşündürüyor beni . Sizce gitmeli miyim ?
Papatyam_anneyim Basak35 bence gitmeyin ne olacağı belli değil üstelik virüs var allah korusun birinden bulaşırsa üstesinden çıkamazmısınız benimde eşimin yeğeninin düğünü var 5 ay sonra ama ona rağmen gitmicem Özakman 7 aylık olacam kendimi ve bebeğimi düşünmek zorundayım
BurcuLice Basak35 canım ortalık kötü takını tak çok beklemeden evine dön derim yinede sen bilirsin yada eşinle falan gönder takıyı takacaksan kendini ve bebişi riske atma derim
BamBi Basak35 niye bir eglence icin kendini risie atacaksin? Her cocuk verilen tarihte kesin digacak diye birsey yoktur.. iki bebisimde verilen tarihden bir hafta önce dünyaya geldiler. Bence evde kalip doguma konsantre olmalisin. Düüsnsene gitmissin ve birden ulu orta saril saril suyunun geldigini aktigini..
Buketkucuk Basak35 tabiki gitmeyin, sonuçta doğumunuz kuzeninizin düğününden daha önemli. Yapacak birşey yok öyle denk gelmiş, sonuçta düğün ertlenebilir ama doğum ertelenmez. Zaten virüs var bu bile gitmemeniz için yeterli bir sebep.
1prensannesi-34 Buketkucuk düğünlee yasak değilmi ki sadece nikah oluyor diye biliyorum eğlence düğün yasak diye biliyordum
ilgin22 Basak35 bence gitmeyin virüs kaparsanız sonuçları çok ağır olur sizin için kendi doktorunuzda doğum bile yapamazsınız riske atmayın kendinizi geçtim bebeğinize yazık
SutlacimiYedimmiBen Basak35 bakarsın düğün günü doğurursun yada ondan once kısmet bu işler belli olmaz. Ha ben gidermiydim bilmiyorum o ayda bu virüs illeti azalmış durumda olsa gidebilirdim. Benimde mayısta doğum.
Basak35 Bende gitmemeyi düşünüyordum cevaplarınız için teşekkür ederim . Valla şimdi cevaplarınızla birlikte kararım kafam da iyice oturdu 🤗
Aysesrc Basak35 doğumunuzun 2 gün sonra olacağını nerden biliyorsunuz. 🙃 Mayıs ayından bahsetiyorsunuz.
Basak35 Aysesrc doktorumun söylediği tahmini doğum tarihi canım :) tabi zamanın da olur erken olur geç olur orasını bilemeyiz tabi :)
Gulenay1234 Basak35 tabi ki gitmeyin bence hem doğumunuz yaklaşmış olacak belki orda suyunuz gelecek ne zaman geleceği tam belli olmuyor artı bu virüs ortamından kendinizi de bebeğinizi de koruyun benim görümcemin şubatta toplu nikahı var ben gitmicem şubatta altı aylık olcam kimse bebeğimden ve benden önemli değil virüs ortamında yapıyorsa düğünü nikahı bunu göze alacaklar sonuçta bebek beklemez düğün nikah bekler
haziranin25i Basak35 Mayısta düğün salonları açılacak mı? Yani bu pandemi döneminde kalabalık ortamlara girmemeniz en doğrusu olurdu.
Aysesrc Basak35 ben oğlumu arkadaşımın düğününden sonra doğurmuştum 38+3 tüm beni gören herkes bu kız bu gece doğurur demiş 😂 ama şimdi virüs var öncesin de de sonrasında da gitmezdim ben olsam son dakika bebeğini ve kendini tehlikeye atmamalısın bence
Basak35 Aysesrc evet canım bende öyle düşünüyordum . Hiç boşu boşuna riske atamam bebeğimi ve kendimi :/
Cigdem_ckmz Basak35 belki gününden önce dogurursun belli olmaz ama dogsada dogmasada gitme zaten son haftalar zor