Kızlar normalde saat tam 12 de yapıyordum ama alarmım çaldı ben eşimi Cuma’ya yetiştircem diye alarmı kapattım sonra da unutmuşum ilk defa böyle bişe oluyor saat 2 de kutuyu görünce aklıma geldi hemen yaptım coraspinimi gece 12 de içmiştim bişey olur mu ya bebeğe 11+4 hamileyim çok korktum şimdi doktora gitsem bişey de belli olmaz benim gibi unutan var mı arada hamileliğiniz olumlu devam ediyor mu