krmzoje Kızlar 1 ay önce idrar testinde az bi enfeksiyon çıktı ama şuan hafif yanma kaşıntı oluyo bende az önce antibiyotik içtim belimde dayanılmaz bir ağrı oldu bide mide bulantısı oldu sizce bunun sebebi ne olabilir
Buketg13 krmzoje canım bende de idrar yolu enfeksiyonu vardı benimki çok çok yüksekti hemde . Antibiyotik kullandım o bulantı enfeksiyondan ama ağrıyı bilmiyorum
krmzoje Buketg13 hadi ya ben ilk defa enfeksiyon oldu oda progestan fitil kullandim ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum belim dayanilcak gibi değil bi yere uzanamiyorum bile😔