Gizemmmm92 Jimer Hastanesine doğum içi giden varmı acaba? Memnun kaldığınız doktor ismi var mı. Dogum ücreti falan nedir bilgisi olan yazabilir mi
esmirna16 Gizemmmm92 Ben gittim hala gidiyorum. Çok memnun kaldım her asamasindan. Doktorum Ferhan Sönmez. Dünya iyisi bir doktor. Şu pandemide minik bir cinsiyet partisi bile yaptı hatıra kaldi bize de. Çok ilgili güler yüzlü. Bebeği görene kadar uğraşır ultrasonda. Her soracağınız rahatlıkla sorarsiniz. Bizim ailemizden birisi gibi oldu kendisi. Büyük kızım bayılıyor kendisine. Hatta geçen gün ben Ferhan Hanımı özledim demeye başladı düşünün yani. Bebeğim 2 aylık oldu her kontrolde ona da uğruyoruz.
esmirna16 Gizemmmm92 Ya şöyle benim iş yerim dolayısı ile özel sağlık sigortam var o yüzden ne söylersen yanlis olur. Ama hastaneyi aradığınız da muayne ile ilgili bilgi verirler. Doğum için de aynı şekilde veriyorlar diye biliyorum
Blrderya Mehmet Aral Atalay’a gidiyorum ,müthiş bir doktor abi gibi ☺️Normal Doğumdan yana bakalım hayırlısı 🤲 Doğum ücreti galiba 8000 tl oldu bu yılki ücreti