icegul Bence ihmal etmeyin herkesin acı eşiği farklı oluyor suyu gelmeden açılmaya başlayan oluyor ve bebekteki stres seviyesi arttıkça kaka yapma gibi çeşitli sıkıntılar olabiliyor. Benim arkadaşım kendisi Dr olmasına rağmen doğum sancısını normal kasılma sanmış doğum son evreye gelmiş meğer acil sezaryene alındı.