Zeydkus canım ben doğum yaptım da seni bilgilendirmek istedim . Fatma hanımdan da academia hastanesinden de çok çok memnun kaldım. Normal doğum oldu , sancılarıma tam açılma olana kadar ebeler eşlik etti daha sonra doktorum geldi ve doğumu doktorum yaptırdı. Çok şükür epizyosuz suni sancısız doğal bi doğum oldu. Kesinlikle fatma hanımı ve academia hastanesini öneriyorum.