Hanımlar merhaba, ben faydasını gördüğüm için paylaşmak istedim. Gebeliğimi öğrenir öğrenmez ilk aldığım şey çatlak kremleri ve yağları idi😂 bir sürü ürün aldım. Neyse…
Benim sancılarım çıkmaya ve riskli gebelik yaşamaya başlayınca doktorum ve ebem bazı uyarılarda bulundu, bunlar arasında karnı okşamanın sevmenin ellemenin suni sancı etkisi yaptığı da vardı. Ben o günden sonra yağları kullanmayı bıraktım ve galiba 32 haftadan sonra karnımın altından yırtılma olmaya başladı. 36 haftaya yaklaşıp artık risk geçince Badger Belly Oil kullanmaya devam ettim. Zaten öncesinde de sürüyordum ama risk olunca bırakmıştım.
Gerçekten 1 hafta dolmadan inanılmaz fayda etti, yeni başlayan 1 cm civarında iki minik yırtık tamamen geçti. Karnımın altındaki yırtıkların görünümünde ise bariz bir düzelme var. Sabah akşam yağlıyorum. Henüz kırmızıyken baya faydası olacak sanırım. Kesinlikle tavsiye ederim, inşallah size de iyi gelir🌸