Herkese merhaba 7+3 hamileyim ve sol tarafımda çok ağrım oldu geçenlerde kanamam olmadı binlerce kez şükürler olsun ama dün doktoruma gittik ve kanama alanı oluşmuş dedi bebeğim çok şükür sağlıklı olduğunu söyledi duphaston ve magnezyum verdi. Tuvalet ve yemek yeme harici ayağa kalkmamı yasakladı. Daha önce başına gelen var mı? Ne kadar sürede kanama alanı geçer?